SMOL:n kevätliittokokous 23.4.2022

Suomen musiikinopettajien liitto ry:n sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään lauantaina 23.4.2022 Pasilassa, Akavatalolla.

Ohjelmassa on sääntömääräisten asioiden (tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen hyväksyminen sekä vaalivaliokunnan nimeäminen) lisäksi koulutusosio. Iltaohjelma on musiikkiteatteri Kapsäkin ”Baritonien kosto”-esitys.

Liittokokouksen ohjelma ja aikataulu:

10.00 Aamupala/Antell -ravintolaIlmoittautuminen 11.00 Avaus, musiikkiesitys 11.30 Koulutusosio/Nina Pyykkönen, Työhyvinvointiluento ”Mentalisaatio työhyvinvoinnin edistäjänä”12.30 Ajankohtaiskatsaus, sääntömääräiset asiat alkavat13.00 Lounas/Antell -ravintola14.00 Sääntömääräiset asiat jatkuvat16.00 Välipala kokoustilassa (kokoustila Ope, K1-kerros)Majoittuminen Original Sokos Hotel Triplassa18.00 Bussikuljetus Musiikkiteatteri Kapsäkkiin18.30 Iltaohjelma ja illallinen24.00 Bussikuljetus hotelliin

Ilmoittautuminen liittokokoukseen on päättynyt.

Ilmoittautuneille lähetetään vahvistus ja tarkemmat ohjeet ilmoittautumisajan päätyttyä.

Majoitus tapahtuu Original Sokos hotel Triplassa 2 hengen huoneissa. Mikäli haluaa majoittua 1 hengen huoneessa, tulee erotus 52,50€/vrk maksaa itse hotellilla.

SMOL maksaa edellisen yön majoituksen, mikäli kotoa on lähdettävä lauantaina 23.4. ennen klo 5.00 tai kulkuyhteyksien vuoksi ei pääse ajoissa lauantaina paikalle.

Matkakustannukset korvataan julkisen liikenteen mukaan. Omalla autolla voi matkustaa, mikäli kimppakyyti tai kulkuyhteydet puuttuvat/kohtuuton aikataulu.

Näistä on sovittava etukäteen.

Mikäli joudut perumaan osallistumisesi, ilmoita siitä heti, minna.sarssi-kaunisto@oaj.fi, p. 020 7489 636.

Itse kokousmateriaali lähetetään osallistujille myöhemmin.

Tervetuloa!

Anna Hoffrén