Jäsenseminaari Haikossa 28.9.2024 - 29.9.2024

SMOL ry:n jäsenseminaari järjestetään tänä vuonna Haikossa 28.-29.9.2024

Ilmoittaudu nyt tapahtumat.oaj.fi – sivulla (etsi SMOL hakusanalla)

SMOL järjestää lauantai 28.9. – sunnuntai 29.9.2024 perinteisen jäsenseminaarin Haikon kartanossa. Haikkoon järjestetään bussikuljetus Helsingistä. Seminaarin teema on tänä vuonna Tulevaisuuden musiikkiopisto, sillä seminaarin aikana kuulemme alustuksia musiikinopetuksen tulevaisuudesta sekä pohdimme yhdessä sitä, mihin suuntaan alamme on menossa, vaikkapa tulevan taiteen perusopetusta koskevan lainsäädäntöuudistuksen myötä.

Seminaarin puhujiksi ovat lupautuneet opetusneuvos Alma Muukka-Marjovuo Opetushallituksesta, rehtori Sanna Saarinen SML:sta, OAJ:n koulutuspolitiikan päällikkö Niina Jurva sekä kasvatustieteen tohtori Jan-Erik Mansikka Helsingin yliopistosta. Lisäksi kuulet ajankohtaisia asioita SMOL:n edunvalvontarintamalta. Jäsenseminaarin ohjelmassa mukana tietysti myös mukavaa yhdessä tekemistä sekä muuta hauskaa ohjelmaa. Jokaiselle seminaariin osallistuvalle on luvassa lahjaksi SMOL:n upea kangaskassi!