Jäsenseminaari Haikon kartanossa 10.-11.9.2022

Seminaari on tarkoitettu kaikille SMOL:n jäsenille, sopimusalasta tai koulutusasteesta riippumatta.Seminaarin ensimmäisessä koulutusosiossa perehdytään OAJ:n edunvalvontaosaston kouluttajan johdolla uusiin työ- ja virkaehtosopimuksiin ja niiden tuomiin mahdollisiin muutoksiin musiikkioppilaitoksien opettajien sopimuksissa, OAJ:n rakenteeseen ja edunvalvonnan toimintaan sekä OAJ:n työelämä- ja yhdistysoppaisiin.

Työsuojelu, haasteelliset tilanteet oppilaitoksessa, muu työ ja oman työn rajaaminen kytkeytyvät toisiinsa. Toisessa koulutusosiossa perehdytään näihin aiheisiin työsuojelun ja työssäjaksamisen näkökulmasta.

Seminaariin kuuluu myös virkistäytymistä – osallistujat voivat valita itselleen sopivan aktiviteetin tarjotusta ohjelmasta – Frisbeegolf, Skumppajooga tai Ergometritesti. Haikon kylpylä on myös seminaarilaisten käytössä.

Ilmoittautuminen tämän linkin kautta to 25.8. mennessä.

Kysymyksiä uusista sopimuksista voi lähettää ennakkoon sähköpostitse, puheenjohtajalle (anna.hoffren(at)kuopionkonservatorio.fi ) tai SMOL:n toimistoassistentille (minna.sarssi-kaunisto(at)oaj.fi).

SMOL_jasenseminaari_2022_alustava ohjelma