SMOL:n kevätliittokokouksen peruutus koronavirustilanteen vuoksi ja siirto jäsenseminaarin yhteyteen syksyllä 2020

SMOL:n kevätliittokokous on ollut tarkoitus pitää Kotkassa 28.-29.3.2020. Suomessa epidemiaksi muuttuneen koronavirustilanteen vuoksi on kaikki OAJ:n kokoukset, koulutukset ja muut tilaisuudet toistaiseksi peruutettu. Valtakunnallisten piirien, jäsenyhdistysten ja valtakunnallisten yhdistysten on toivottu noudattavan samaa linjausta. Tästä syystä myös SMOL:n kevätliittokokous joudutaan perumaan kevään osalta. SMOL:n hallitus on kokouksessaan 14.3.2020 päättänyt, että kevätliittokokouksen sääntömääräiset asiat käsitellään syksyllä pidettävän jäsenseminaarin yhteydessä. Seminaarin ajankohta ja pitopaikka selviää lähiaikoina. Jos aiemmin ilmoitetun liittokokouksen vuoksi on ehtinyt aiheutua jo kuluja vaikkapa matkalippujen vuoksi, SMOL korvaa nämä kulut. Ota tässä tapauksessa yhteyttä sihteeriimme Minna Sarssi-Kaunistoon, minna.sarssi-kaunisto@oaj.fi.

Lisätietoa korona-viruksen vaikutuksesta opetusalaan löydät: