SMOL:n siirretty syysliittokokous pidetään 23.1.2021

Kuten aiemmin tiedotettiin, on koronaepidemiasta johtuen SMOL:n syysliittokokous siirretty pidettäväksi la 23.1.2021.

Kokouspaikka on Pasilan Akavatalon Valopiha ja toteutus on hybridimallinen. Kokoukseen voi osallistua paikan päällä Pasilassa kokoontumisrajoitusten puitteissa tai etäyhteyden välityksellä.

Kokouksen mahdolliset äänestykset toteutetaan sähköisesti, tekstiviestipohjaisella toiminnolla. Valtakirjat toimitetaan yhdistyskirjeitten mukana yhdistysten puheenjohtajille Aiemmista liittokokouksista poiketen on valtakirjat palautettava etukäteen liiton sihteeri Minna Sarssi-Kaunistolle. Ohjeet valtakirjamenettelystä ja kokousjärjestelyistä tulevat yhdistyskirjeessä, yhdistyskirje julkaistaan myös SMOL:n kotisivuilla ja Facebook-sivuilla. Yhdistyskirje lähetetään SMOL:n jäsenyhdistysten puheenjohtajille ja yhteysopettajille.  A-mallisten paikallisyhdistysten jäsenten kannatta tiedustella yhdistyskirjettä yhdistyksensä puheenjohtajalta, mikäli kirje ei ole tullut perille. Yhdistyskirjeet lähetetään sähköpostitse pe 18.12.alkaen. Ilmoittautumislinkki kokoukseen aukeaa to 17.12.2020

Kokouksessa tullaan käsittelemään sääntömääräiset syyskokousasiat – talousarvio, toimintasuunnitelma sekä toimitetaan hallitusvaali. Kuten aiemminkin, myös kokouksessa voi ilmoittautua ehdolle.

Kokous toteutetaan Teams-etäyhteyden avulla. Kokoukseen liittymislinkit lähetetään ilmoittautuneille myöhemmin. OAJ:n IT-tuki päivystää koko kokouksen ajan ja auttaa mahdollisissa ongelmatilanteissa.